Wakacji ciąg dalszy

Tydzień tegorocznych wakacji (11.07.-17.07.2022 r.) spędziliśmy w Budzyniu na „wyspie”. Malownicza okolica, czyste powietrze, stawy, łowienie ryb, długie rozmowy z księdzem i panią gospodynią, poranne mszę święte i wycieczki po naszym pięknym województwie świętokrzyskim. Pierwszy dzień spędziliśmy na rozkwaterowaniu i poznaniu z gospodarzami tego domu. Przez ten czas pobytu zdążyliśmy odwiedzić Muzeum Wsi Kieleckiej w Tokarni, Święty Krzyż położony w Górach Świętokrzyskich, niesamowite Muzeum Archeologiczne w Wiślicy, tężnię w Busku Zdroju, zalew „Andrzejówka” w Chmielniku oraz kino Helios w Kielcach, w którym każdy z nas mógł wybrać film jaki mu się podoba! Oczywiście nie zapominajmy o najciekawszej atrakcji jaką są kajaki, którymi wypłynęliśmy w Pińczowie a dotarliśmy do Krzyżanowic. Podczas wakacji w Budzyniu postawiliśmy na zwiedzanie naszych wojewódzkich atrakcji i był to świetny pomysł. Spędzenie czasu przy wspólnym ognisku, lodach czy restauracji McDonald było także dla wszystkich dużą radością. Nie zapomnijmy o życzliwych ludziach, których spotkaliśmy na swojej wakacyjnej drodze. Dziękujemy za wakacje pewne wrażeń i pozdrawiamy!