Wakacje w Muszynie /10-22.07.2023r./

W dniach 10 – 22 lipca 2023 r. spędzaliśmy wakacje w Muszynie. Miasto Muszyna położona jest w dolinie rzeki  Poprad w sercu Beskidu Sądeckiego. Muszyna znajduje się w odległości ok. 5 km od granicy ze Słowacją. To piękne stylowe miasteczko. Mieszkaliśmy w Ośrodku Wypoczynkowym „Edyta”. Obowiązkowym punktem dnia był basen na terenie ośrodka. Codziennie staraliśmy się robić krótsze i dłuższe wypady, by zwiedzić ciekawe i atrakcyjne miejsca w Muszynie i okolicach. Byliśmy w Ogrodzie Sensorycznym, Ogrodzie Biblijnym, nad wodospadem Czercz, nad wodospadem w Szczawniku, w Rezerwacie przyrody „Las Lipowy Obrożyska”, na platformie widokowej w Łazach, w Jaworzynie Krynickiej na kolejce gondolowej, na spływie pontonowym. Część czasu spędziliśmy na pokonywaniu pieszych szlaków  turystycznych, m.in. do kapliczki św. Huberta jak również ścieżkę przyrodniczą w rezerwacie przyrody. Ważnym elementem były tez wspólne gry i zabawy na terenie ośrodka. Mieliśmy okazje poznać i integrować się z grupą młodzieży z Kamienia Podolskiego, która spędzała wakacje w ośrodku.

Dziękujemy wszystkim, którzy pomogli nam spędzić ten czas aktywnie i atrakcyjnie.