AKTUALNOŚCI

POŻEGNANIE S. PAULINKI

POŻEGNANIE S. PAULINKI Dziś z wielkim smutkiem pożegnaliśmy s. Paulinę, która po dwóch latach spędzonych z nami, wyjeżdżą do Krakowa. Podczas uroczystego podwieczorku dzieci złożyły

MINI PRZYSMAK 2016

MINI PRZYSMAK 2016 2 października w Kielcach odbyła się kolejna edycja kampanii „Potrzebuję rodziców od zaraz”. Celem akcji realizowanej od 10 lat przez wojewodę świętokrzyskiego,

FERIE 2017 – ZAKOPANE

FERIE 2017 – ZAKOPANE Tydzień tegorocznych ferii spędziliśmy w Zakopanem. Pogoda była fantastyczną, często jeździliśmy na nartach i jabłuszkach. W niedzielę wybraliśmy się na Mszę

SŁODKI WEEKEND

SŁODKI WEEKEND W ten weekend postanowiliśmy upiec karpatkę. W sobotę dziewczyny z kółka kulinarnego pod okiem wychowawców przygotowały krem i ciasto. Również chłopcy byli zainteresowani

Z WIZYTĄ W HUCIE SZKŁA

Z WIZYTĄ W HUCIE SZKŁA Dziś zwiedzaliśmy Hutę Szkła Gospodarczego Tadeusz Wrześniak w Grzybowie. Po hucie oprowadzała nas Pani Dyrektor Barbara Stachlińska tłumacząc dzieciom proces

WIZYTA DUSZPASTERSKA 2020

WIZYTA DUSZPASTERSKA 2020 Dziś, w Nowy Rok, Dom Ojca Gwidona przeżywał wizytę duszpasterską kapłanów z naszej parafii. Przybyli: ks. Prałat Leszek Domagała i ks. Leszek

WYCIECZKA DO OJCOWA

WYCIECZKA DO OJCOWA 2 maja dzieci wraz z Siostrami wybrały się na wycieczkę do Ojcowa. Zwiedzały ruiny zamku w Ojcowie i w Pieskowej Skale. Z

NIEDZIELA PALMOWA

NIEDZIELA PALMOWA Dziś Niedziela Palmowa, z tej okazji w kościele w Pacanowie odbył się konkurs na najwyższą i najpiękniejszą palmę. Zwyciężyła palma wykonana przez naszych

WYCIECZKA DO SANDOMIERZA

WYCIECZKA DO SANDOMIERZA W sobotę pan Grzegorz zabrał grupę dzieci na wycieczkę do Sandomierza. Spacerowali po rynku i mieli okazję zobaczyćnagrywanie serialu „Ojciec Mateusz”. Zwiedzili

WIGILIA 2018

W Domu Ojca Gwidona odbyła się Wigilia z udziałem wychowanków, praconików, zaproszonych rodzin naszych dzieci. Był także ksiądz kapelan Józef Kusek oraz…

WAKACJE W MUSZYNIE

W drugiej połowie wakacji, dzięki dobremu sercu Ś.P. Dyrektor firmy Bruk-Bet Pani Marii Witkowskiej ponownie spędziliśmy dwa tygodnie …

IMIENINY S. DOBROMIŁY

IMIENINY S. DOBROMIŁY 26 maja obchodziliśmy imieniny naszej Siostry Dyrektor – s. Dobromiły. Uroczystość rozpoczęliśmy Mszą Świętą. Następnie odbyła się część artystyczna – na tę

ODLOTOWY DZIEŃ DZIECKA

„ODLOTOWY DZIEŃ DZIECKA” 1 czerwca 2019r. na lotnisku w Masłowie, Agencja Kuman Team zorganizowała wielki charytatywny „Odlotowy Dzień Dziecka” na który zaproszono dzieci z Placówek

PODRÓŻ MARZEŃ DO WROCŁAWIA

„PODRÓŻ MARZEŃ” DO WROCŁAWIA Już po raz kolejny wolontariusze działający w Szkolnym Kole Wolontariatu przy Zespole Szkół im. Oddziału Partyzanckiego AK „Jędrusie” w Połańcu zorganizowali

WIGILIA W DOMU OJCA GWIDONA

WIGILIA W DOMU OJCA GWIDONA W Domu Ojca Gwidona odbyła się Wigilia z udziałem wychowanków, pracowników oraz zaproszonych rodzin naszych dzieci. Był także ksiądz kapelan

ZABAWA ANDRZEJKOWA 2019

Strona Główna O Nas Aktualności Z Życia Domu Ojca Gwidona Świat Wyobraźni Media Kontakt ZABAWA ANDRZEJKOWA 2019 Jak się bawić to się bawić… Zabawa Andrzejkowa

PACANOWSKI LAUR 2019

PACANOWSKI LAUR 2019 Podczas obchodów Święta Niepodległości 2019r. w Pacanowie, tradycyjnie odbyło się wręczenie lokalnego wyróżnienia „Pacanowski Laur”. W Europejskim Centrum Bajki, nominajcę do tego

ENERGYLANDIA 2019

ENERGYLANDIA 2019 06.09.2019r. z inicjatywy naszych przyjaciół z Grupy Enea Połaniec dzieci z Domu Ojca Gwidona pojechały do Energylandii do Zatoru.  Serdecznie dziękujemy!

WAKACJE 2019 – MUSZYNA

WAKACJE 2019 – MUSZYNA W drugiej połowie lipca ponownie spędziliśmy dwa tygodnie w Ośrodku Wypoczynkowym „Edyta” w Muszynie. Korzystaliśmy z atrakcji Ośrodka (m.in.basenu, boiska do

WAKACJE – NIEPORĘT 2019

WAKACJE – NIEPORĘT 2019 Podczas tegorocznego dwutygodniowego pobytu w Nieporęcie dzięki pięknej pogodzie niemal codziennie chodziliśmy nad Jezioro Zegrzyńskie. Poza opalaniem i pływaniem atrakcją dla

WAKACJE 2019 – GACKI

WAKACJE 2019 – GACKI Początek tegorocznych wakacji spędziliśmy, dzięki uprzejmości Państwa Elżbiety i Marka Gęca, ponownie w Gackach koło Pińczowa. Pogoda dopisała więc chodziliśmy na

WIGILIJNIE…

WIGILIJNIE… Nadchodzą Święta Bożego Narodzenia, zbliża się czas wieczerzy wigilijnej. Z tej okazji zasiedliśmy do wspólnej Wigilii. Rozpoczęło ją tradycyjne przedstawienie jasełkowe i występy muzyczne